64diecastfeever

64diecastfeever

Landy

2021. október 30. - retrospect7

img_20211030_100434.jpg

Renton monológja a választásról, a Transpottingból, megvan? "Válaszd az életet, válaszd a munkát.."etc. Szerencsére esetemben kisautókról, és nem heroinról volt szó, azért az mégis más. Szóval pár  éve a mi választásunk a házfelújítással súlyosbított költözés volt. Ebből kifolyólag megváltam a kisautóimtól, felszámoltam a gyűjteményem. Nem mondom, hogy megbántam, de sajnálni, feltétlen sajnálom, fiatal voltam kellett a pénz...bár építőanyagban,és nyílászárókban materializálódva nagyon jól a beléjük fektetett pénz. Főleg matchbox, és leginkább transistional vonalon gyűjtöttem, plusz ugye a klasszik superfast éra. Mindegy, régvolt, szép volt, elmúlt. Mindenesetre az élmény hiányzott, illetve hiányzik mind a mai napig, de erőm az újrakezdéshez, na az nem volt. Többszöri nekirugaszkodás, "Kell ez nekem?" után, a Matchbox Collectors sorozat megadta a kegyelemdöfést, abból is a a '65 Land Rover Gen II.pickup. Szóval, a nagy reboot után, ez az első diecastom, azóta lett még három. Nem tudom, mennyire lesz tartós a "láz", mindenesetre ez tuti több, mint fellángolás, elvégre 5 éve nem vettem diecast témában semmit, szóval mélyebb gyökerű a késztetés, meglátjuk mennyire. Mindenesetre, Rájen intelmeit megfogadva, takaréklángon de újra nekilátok. Arra nem számítok, és nem is tervezem, hogy a vékony SF-kerekes széria tanyát üt itt a blogon, de szerencsére a Mattel háza táján örvendetes változások álltak be, klasszikus, szép vonalú kisautók tömkelege, szal' van/lesz miből válogatni, erre remek példa ez a Landy is:

img_20211030_100527.jpg

Viszlát, szerintem találkozunk még!

A bejegyzés trackback címe:

https://64diecastfeever.blog.hu/api/trackback/id/tr5316740296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása